21 Mart 2012 Çarşamba

Trend Jean Gömlekler Jean Gömleklerinizi Çıkarın


Geçen sene başlayan kot gömlek trendine bu sene acayip ısınmış durumdayım.Kendim de kullanmaya başladıkça daha çok sevdim.Bir de yeni bahar yaz trendleriyle çok uyumlu.Renkli jeanler ,çiçekli pantolonlar ve şortlarla özellikle çok iyi duruyor.Şifon uzun eteklerle bile kombinlenebiliyor.Resmen yeni kurtarıcı parçalar oldular.Dünya starları da bu trende çok rağbet göstermiş hatta Rihanna ,Katie Holmes gibi bazı starlar üzerinden çıkarmıyor desek yeridir.Ünlülerin seçimleri ve kombinleri bolca resimle paylaşıyorum.







































2 yorum:

  1. kot gömleği dolaptan çıkardım, kombin önerilerine bakıyodum. Çok güzel kombinler paylaşmışsın ben de iyiki bulmuşum :)
    seni de kendi bloğuma davet etmek isterim

    http://rosaygrismoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...